?

Log in

Entries Friends Calendar User info mostyska.net.ua Previous Previous Next Next
Ну що, добавились, мудаки? - Літайте кораблями Укрзалізниці
yurazinko
yurazinko
Ну що, добавились, мудаки?
10295324_303743639786742_1257243965280716934_o

Новина на ЗІКу: У Львові під час акції з безпеки дорожнього руху сталась ДТП. Дивно звучить? Особливо тішать коментарі провокаторів зіткнення на кшталш: "От бачете! А ми казале!". Такі наслідки будуть завжди, якщо в проблеми дорожнього руху і надалі пхатимуться волонтери з кризою пубертатного періоду. І справді, звідки у них можуть взятися хоч мінімальні знання по темі, якщо уроки автосправи починають викладати тільки з 10 класу? Звісно, вони регулярно читають ЖЖ свого інфантильного кумира Варламова, кінчаючи веселкою на кожен його новий пост, але хто сказав, що цього достатньо? Хоча, щоб довести хорошу ідею до маразму, якраз і потрібно втручання ось таких пацієнтів, яких беруть в організацію тільки після лоботомії .

Для тих, хто не знає: місто Львів з точки зору безпеки дорожнього руху - це така локальна Індія, де автомобільний рух чимось нагадує броунівський. Розслабитись неможливо - потрібно щосекунди бути готовим до того, що вас зненацька підріже чорний джип з блатними номерами 7777 і широким свинорилом за кермом. Хоча такого маневру запросто можна очікувати навіть від тролейбуса чи чудо-поїзда. І це одна з проблем. Щоб її вирішити, потрібно дати копняка ДАІшникам, чого ніхто не робить.

Безпечне місто - це коли автомобіль, повертаючи праворуч на зелене світло, не впирається бампером у потік пішоходів, які, як не дивно, також переходять на зелене. На жаль, у Львові так є всюди. Або взяти перехрестя Кульпарківської-Наукової. Скільки ДТП там стається кожного місяця? А все чому? Тому що з Наукової ліворуч потрібно повертати через чотири смуги інтенсивного руху, і це без жодних світлофорів. Ясний пень - знаходяться нетерплячі, які бажають проскочити. От вам і безпечне місто, курва. Звісно, волонтер міг би взяти рукоятку від швабри, розламати її навпіл, пофарбувати чорно-білим і йти туди регулювати рух. Але ж для цього потрібно вміти думати (!), а також знати правила дорожнього руху (!!!).

А щодо швидкості - то на тих ділянках, де її обмежувати немає потреби, де-факто їхати безпечніше. Там, де по дві смуги в одному напрямку і фізичний бар'єр по центру, запросто можна ставити знаки 70 або навіть 80. Саме так, до речі, і роблять у цивілізованих європах. Тому що підходять до вирішення проблеми з правильного боку. Чого, нажаль, не спостерігається ні в наших компетентних службах, ні в усяких там активістів.

Раджу підліткам з "Безпечного міста" поспілкуватись з членами руху "Дайте пройти", які хоч і ведуть себе інколи по-ідіотськи, але роблять правильні дії - замість того, щоб тримати знаки на патичку, встановлюють стовпці на тротуарах для того, щоб на них неможливо було запаркуватись. Тому що, мабуть, вже знають, що працює ефективніше.

This entry was originally posted at http://yurazinko.dreamwidth.org/66163.html.

Tags: ,

4 comments | Add a comment
Comments
litle_freak From: litle_freak Date: July 31st, 2014 11:42 am (UTC) (Link)
мені здається, шо перехрестя наукова-стрийська, все-таки, крутіше, ніж наукова кульпарківська. але не набагато і поки не добудують той кусок дороги від аеропорта до наукової і ТРЦ. от тоді там буде реально не пройти і не проїхати.
yurazinko From: yurazinko Date: July 31st, 2014 12:28 pm (UTC) (Link)
На Стрийській хоч якась видимість регулювання є - світлофор працює, і все таке. Хоча і затори постійні, особливо з Хуторівки.
litle_freak From: litle_freak Date: July 31st, 2014 01:17 pm (UTC) (Link)
світлофор там якраз такий, що зелене і людям і машинам
yurazinko From: yurazinko Date: July 31st, 2014 01:21 pm (UTC) (Link)
По цілому місту так.
4 comments | Add a comment